STILLNESS
Тренди 2021–22 / Вебінар

Спікери:

Лі Еделькорт, Філіп Фіммано
Лідевій Еделькорт славиться своїми надихаючими семінарами та промовами про тренди та способи життя.

Її компанії Trend Union та Edelkoort Itc. збирають та аналізують візуальну інформацію про тенденції змін у суспільствах та викладають синтез цих знань у трендбуках, якими користуються як окремі професіонали з різних галузей так і компанії, від малих до Fortune 500.

Двічі на рік Лі збирає спеціальні аудіовізуальні презентації, які чітко та надихаюче демонструють тренди на наступні декілька років. Прем'єрна презентація цієї інформації завжди відбувається в Парижі, у штаб-квартирі Trend Union, а потім відправляється в тур головними містами світу: Лондон, Стокгольм, Нью-Йорк, Токіо, Берлін, Амстердам… і вже як 10 років, на запрошення Сreascope, Київ.

Останні роки ці семінари-презентацї Лі Еделькорт проводить разом із своїм бізнес-партнером, директором Trend Union та куратором міжнародних проєктів, Філіпом Фіммано.
STILLNESS / "Тиша"
осінь-зима 2021–22
Праця як любов
Сучасний дизайн для нового світу
Філіп Фіммано
Директор Trend Union та куратор міжнародних проєктів
«У посткоронавірусному світі, якщо ми не уповільнимо темпи споживання й не змінимо способи створення речей, планету буде втрачено. Cвіт нарешті здобуває це розуміння та винаходить новий культурний ландшафт, у якому ціннісні зміни та дизайн (як інструмент створення нової матеріальної реальності) грають активну роль.

У цій презентації йтиметься про надихаюче майбутнє в якій будуть взаємодіяти: дизайнери та суспільство, дизайнери та робітники, дизайнери та інваліди, дизайнери та незаможні, дизайнери та аматори, дизайнери та дизайнери…

Нова ера дає надію на інший спосіб сприйняття того, що вважається успіхом, репутацією та прибутком. Тут капітал буде виключно людський. Після тривалого періоду декоративно-прикладного мистецтва (тренд до культурних коріннь, природніх матеріалів, фольку, етно тощо) зараз з’являється бажання працювати одночасно із технічним обладнанням, комп’ютером, лабораторією та ткацьким верстатом.

Народження „магічного“ виробництва (сповненого сенсів та глибоких знань) призведе до нового ставлення до роботи та ручної праці як до благородної діяльності, яка може відновити почуття цілісності та єдності людей. Це стане засадою для можливості порятунку людства від власного руйнівного „Я“.

Праця як любов».
Лідевью Еделькорт
Інтуїт та мислитель, одна з найвідоміших та найвпливовіших трендфокастерів у світі
Засновниця Trend Union
«Ми розпочнемо з чистого аркуша, щоби написати нову главу про людство та його пошуки виживання. Одяг світлих кольорів, що допомагатиме нам усунути зайве та принести спокій. Ніжні та приємні барви, від чистоти білих тонів до тепла нових нейтральних відтінків та молочних пастелей. Дбайливо пофарбовані речі, якими ми щодня користуємось, а не зберігаємо в шафах, форми, що гарно зберігаються, деталі, які гарно старіють, та майстерна, майже вічна, якість.

Наче поглинуті туманом, м’яко вкриті снігом та заморожені, матеріали будуть злагідливими, самобутніми, більш компактними та тривкими. Спостерігаємо сталу тенденцію до використання природних органічних волокон. Щодо пряжи — набуває сили тренд на пір'яні та пухнасті ефекти, а також на повстяні, матові та багатошарові тканини. Знов повертається в’язаний одяг (безліч нових трикотажних рішень), тканини обіймають та підтримують своїх власників. Здається, одежини ось-ось і самі перетворяться на самостійних соціальних істот.

Багато нових розкішних імітацій шкури та шкіри, штучних матеріалів із використанням плетіння та оздоб — це є знаком схильності до суспільства емпатії та чітких гуманних цілей»
Для кого
Семінар буде цікавий представникам креативних професій і бізнесів зі сфери моди, дизайну, декору, туризму, гастрономії та інших. А також стане дієвим інструментом для тих, хто націлений на аналіз та розуміння розвитку майбутнього, на дослідження та застосування трендів в бізнесі та повсякденному житті: маркетологам, рекламістам, арт-директорам, фотографам та будь-кому, хто працює з предметами, образами та сенсами.
Агенція Trend Union під керівництвом Лі Еделькорт вже понад 30 років залишається лідером у сфері прогнозування глобальних трендів. Trend Union консультує великі бізнеси, від моди й інтер'єрного дизайну до автопрому, банків і ритейлу. Серед клієнтів тренд-бюро такі гіганти, як Camper, Cerruti, Disney, Google, Estée Lauder, Galeries Lafayette, GAP, L'Oréal, Marks & Spencer, Rubelli, Siemens, Shiseido, Whirlpool та інші.
Вартість тренд-вебінару Stillness
Досліджуємо майбутнє разом!