ПОДІЇ CREASCOPE
CREASCOPE ПОДІЇ 2020
Ми готуємо для вас події, які допоможуть вашому бізнесу або проекту трансформуватися й самостійно впроваджувати зміни за допомогою цілісної системи навичок.
Травень 2020
29 - 30 травня
Стратегічні інструменти
для нової реальності
2-денний онлайн воркшоп
Нові очікування людей та поведінкові алгоритми, соціальні зсуви, постійні оновлення технологій та діджитальні можливості, пандемія — усе це зумовлює та прискорює всеохопні зміни.
Тому, щоби відповідати новій реальності, бізнеси мають переосмислити свої продукти, сервіси та моделі. Трансформація розпочинається з розуміння бізнесових цілей, виявлення моделей і практик, які вже не працюють.
Плануємо на 2020
CREASCOPE / 20
Re-Creation
Конференція
Re-Creation — тема п'ятої міжнародної конференції Creascope-2020.Разом з нашими міжнародними спікерами — візіонерами та практиками — говоритимемо про важливість свідомих змін та кооперації, про необхідність переоцінки реальності та незворотність глибинних трансформацій.
Дизайн-середовище, локальні громади, бізнес-кола та громадянське суспільство — на кожному рівні ми потребуємо переосмислення та конкретних дій. Re-Creation, крок за кроком — від місцевої бібліотеки до бізнес-проекту чи цілої країни. Візії, кейси, інструменти та міжнародний досвід — на Creascope-2020.

Слідкуйте за оновленнями на сайті
Минулі події
Візуальний мерчандайзинг
і рітейл майбутнього
2-денний семінар-воркшоп
Стисло та змістовно, лише за два дні, міжнародні експерти міжнародної компанії Greenhat Innovation викладуть найголовніші знання та інсайти про візуальний мерчандайзинг, напрямки його розвитку та методи роботи з трендами майбутнього для оновлення точок продажу, ґрунтуючись на методах Future(s) Thinking™.
Тренди 2021
Green Wave
з Гертом Ван де Кеукеном
Trend Union
Лі Еделькорт, Trend Union та Creascope разом з Гертом ван де Кеукеном представляють тренд-семінар GREEN WAVE by Li Edelkoort & Creascope | Design, food, fashion, colours, art & lifestyle | Весна-літо 2021.
29 - 30 березня
Трансформація бізнесу за методикою FutureS Thinking™
2-денний майстер-клас
У сучасному світі компанії знаходяться в постійному пошуку нового досвіду, який можна було б запропонувати своїй аудиторії. Бізнес все менше залежить від таких показників, як ціна, дешеве виробництво або «прокачані» управлінські навички. Важливими стають інновації, нові бізнес-моделі та інструменти.