Стратегічні інструменти для нової реальності
онлайн воркшоп
30 травня
11:00 - 18:00
онлайн
1500 грн.
Стратегічні інструменти для нової реальності
як віднаходити ключовий бізнес-фокус, створювати актуальні продукти та залишатися ефективними в часи турбулентності та невизначеності
Нові очікування людей та поведінкові алгоритми, соціальні зсуви, постійні оновлення технологій та діджитальні можливості, пандемія — усе це зумовлює та прискорює всеохопні зміни.

Тому, щоби відповідати новій реальності, бізнеси мають переосмислити свої продукти, сервіси та моделі.

Трансформація розпочинається з розуміння бізнесових цілей, виявлення моделей і практик, які вже не працюють.

Необхідно швидко приймати багато рішень в умовах невизначеності та непередбачуваності. У цій ситуації звична лінійність мислення заважає приймати ефективні рішення.

Потрібні інструменти, що допоможуть швидко аналізувати інформацію та дані, тримати баланс між «дивитися широко» та «копати глибоко».

Необхідно одночасно враховувати локальні особливості, глобальні тренди та вміти залучати знання з інших галузей, аби знаходити нові ефективні рішення.
Воркшоп «Стратегічні інструменти для нової реальності» створений, щоб допомогти хаос перетворити на структуру, напрацювати алгоритм покрокових дій, який дозволить знаходити правильні рішення у стислі терміни.
Основний інструмент воркшопу — методологія дизайн-мислення.

Ми покажемо основні переваги та можливості методології, і в результаті воркшопу ви набудете нові навички: діяти швидко та ефективно в умовах невизначеності, залишатися в ресурсі, аналізувати великі обсяги інформації та визначати фокус вашої уваги.
Ви також дізнаєтесь:
  • п'ять основних трендів поведінки людей в умовах нової реальності
  • як зводити всі дані про потреби клієнта, доступні можливості/ризики, ресурси бізнесу та екосистему під час прийняття рішення
  • як створювати людиноцентричні рішення, утримуючи фокус на бізнес-задачі та стратегії компанії
  • які перешкоди можуть виникнути на етапі впровадження нових стратегічних рішень та як уникати цих перешкод
Інші інструменти, з якими ми також працюватимемо на воркшопі:
  • трендвотчинг (trend watching)
  • портрет користувача
  • шлях користувача до покупки
Цей воркшоп для вас, якщо ви:
  • приймаєте стратегічні рішення в компанії
  • працюєте з проєктними командами
  • створюєте нові підходи та практики у компанії
  • генеруєте нові ідеї для залучення/утримання клієнтів
Тренери
  • Катерина Коваленко — має 20-річний досвід управління маркетинговими проєктами та стратегічними комунікаціями.
    Є сертифікованим тренером із методології Design Thinking. У 2017 році закінчила навчання за програмою HRCI та захистила міжнародну сертифікацію Senior Professional in HR — International, Global Development.
  • Наталя Волкова — дослідник поведінки людей, трендвотчер.
    Понад шість років досліджує соціально-культурні тренди, відповідаючи на питання, як зміниться поведінка людей у найближчому майбутньому. Провела тренд-дослідження в Україні, Вірменії, Грузії, Азербайджані та Казахстані.
    Випустила 11 тренд-звітів.
    Проводила тренд консультації і тренд лекції для Red Bull, VISA, Coca-Cola, BAT, Carlsberg, Миронівський хлібопродукт та ін.
Цей проект частково фінансується ЄС у рамках ініціативи EU4Business та підтримується ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні | #ЄБРР | #EU4Business |
Якщо у вас виникли питання, зв'яжіться з нами:
З питань партнерства
Ольга Яценко

oy@creapro.ua
+380 67 239 60 06
З питань участі
Тетяна Стахівська

ts@creapro.ua
+380 67 320 18 69