Спеціалізується на створенні та реалізації бізнес-стратегій. Консультує компанії з питань побудови бізнесу в таких напрямках, як розвиток і стратегія бренду, бренд-менеджмент, створення портфоліо компанії, розробка нових продуктів і послуг, маркетингові комунікації. Спеціаліст з побудови команд, які будуть створювати та впроваджувати зміни. Працює з глобальними трендами та адаптує сигнали про зміни в соціальних звичках до потреб бізнесу.
Реалізував понад 50 консалтингових проєктів з розробки та впровадження послуг, позиціювання бренду, розробки пропозицій щодо вартості продукту. Співпрацює з компаніями в різних сферах: FMCG, фінансові послуги, фармацевтика, одяг, ІТ, роздрібна торгівля, телекомунікації, освіта та інші.
Автор понад 50 статей про бізнес-стратегію, маркетинг та комунікації. Був номінований Harvard Business Review Poland на нагороду як автор кращої статті в галузі продажів та маркетингу. Керівник першого в Польщі післядипломного курсу з дизайну послуг в Університеті SWPS. Викладач на післядипломних курсах інноваційного менеджменту та психології бізнесу у SWPS. Досвідчений бізнес-тренер.