Green Wave
Тренд-семінар з Гертом Ван де Кеукеном Trend Union
Подію відкладено на невизначений термін
3 500 грн
Лі Еделькорт, Trend Union та Creascope разом із Гертом ван де Кеукеном представляють тренд-семінар Green Wave: fashion, colour & lifestyle сезону весна-літо 2021.

Новий сезон, який ще можна назвати «Цунамі змін» – це маніфест та виклик суспільству в цілому. В презентації Лі Еделькорт буде представлено «Зелену Книгу», як маніфест Рекреації – відновлення всього, що було зроблено для нас природою та може бути відновлено Людиною.

Час починати по-новому підходити до свого життя, довкілля, переосмислення суспільства, знизу і до гори. Час нового вибору – нова їжа, нові матеріали, нова мода, нове волокно, нове здоров'я, нові біотехнології, нові кольори, новий вінтаж.
Як споживати?
Що можна зробити, щоб реалізувати найкращі ідеї?
Як збудувати нову хвилю моди?
Що допоможе оточити себе оптимізмом та щастям?
Мільйон питань, на які потрібно шукати нові відповіді.

А «вішенькою на торті» стане лайфстайл презентація «Смак дизайну», на якій дизайнери через їжу отримають надзвичайні ідеї. Час отримувати натхнення не через моду, а через їжу.
Лектор тренд-семінару Green Wave у Києві
Герт Ван де Кеукен
Креативний директор Trend Union / Париж, Франція
З моменту заснування агенції Trend Union (а це вже понад 30 років) Герт працює пліч-о-пліч з Лі Еделькорт. На посаді креативного директора займається аналізом соціокультурних процесів та глобальних трендів, багато подорожує, проводить семінари та лекції, консультує компанії щодо використання трендів для зростання та трансформації бізнесу.
Для кого
Семінар буде цікавий представникам креативних професій і бізнесів зі сфери моди, дизайну, декору, туризму, гастрономії та інших. А також стане дієвим інструментом для тих, хто націлений на аналіз та розуміння розвитку майбутнього, на дослідження та застосування трендів в бізнесі та повсякденному житті: маркетологам, рекламістам, арт-директорам, фотографам та будь-кому, хто працює з предметами, образами та сенсами.
Агенція Trend Union під керівництвом Лі Еделькорт вже понад 30 років залишається лідером у сфері прогнозування глобальних трендів. Trend Union консультує великі бізнеси, від моди й інтер'єрного дизайну до автопрому, банків і ритейлу. Серед клієнтів тренд-бюро такі гіганти, як Camper, Cerruti, Disney, Google, Estée Lauder, Galeries Lafayette, GAP, L'Oréal, Marks & Spencer, Rubelli, Siemens, Shiseido, Whirlpool та інші.
Лідевью Еделькорт
Інтуїт та мислитель, одна з найвідоміших та найвпливовіших трендфокастерів у світі / Нідерланди
З 1980 року займається глибинним аналізом соціокультурних процесів та успішно прогнозує тренди в моді, кольорах, матеріалах, в інтер'єрному дизайні та в стилі життя. Вона багато подорожує та відстежує еволюцію процесів, які впливають на концепції, кольори, продукти й послуги.

У 2003 році журнал TIME включив Лі Еделькорт в список 25 найвпливовіших людей у світі. З 2015 року вона є деканом Інноваційного Гібридного Факультету в Parsons School в Нью-Йорку.
Досліджуємо майбутнє разом!