Візуальний
мерчандайзинг
і рітейл майбутнього
2-денний семінар-воркшоп
20 – 21 лютого
Чт 10:00 - 00:00
Пт 10:00 - 00:00
ТЦ Домосфера
Столичне шосе, 101, Київ
9 800 грн / за 2 дні
Стисло та змістовно, лише за два дні, міжнародні експерти міжнародної компанії Greenhat Innovation викладуть найголовніші знання та інсайти про візуальний мерчандайзинг, напрямки його розвитку та методи роботи з трендами майбутнього для оновлення точок продажу, ґрунтуючись на методах Future(s) Thinking™.
Що чекає на рітейл майбутнього?
Дуже скоро покупці обиратимуть товар чи послугу, послуговуючись не вигідною ціною чи зручною логістикою, а спираючись на розмаїття емоційних досвідів від процесу шопінгу.
Саме тому оновлення атмосфери крамниць та зміна суті шопінгу як такого стануть просто необхідними.
Ви дізнаєтесь:
  • як зробити так, щоб ваші клієнти не мали проблем із пошуком товару чи послуги;
  • про методи та принципи створення шляху клієнта та розподілу магазину на зони;
  • як створити чітку та ефективну систему спілкування з клієнтом (рекламна, цінова, інформаційна комунікація із зображеннями);
  • як зробити, щоб ваші клієнти відчувати задоволення, приймаючи рішення про покупки, та почувалися комфортно у вашому магазині;
  • як легко змінити торговельну точку для збільшення продажів.
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Photo by Jacob
Програма
Візуальний мерчандайзинг і рітейл майбутнього
2-денний семінар-воркшоп
ДЕНЬ 1
  • Стратегії продажів та клієнтський досвід у точці продажу
  • Клієнт як учасник усіх видів активностей, пов'язаних із ВМ (поведінка та потреби клієнта)
  • Продукт як головна діюча особа в місцях продажу
  • Основні принципи мерчандайзингу
  • Що таке імпульсивні покупки і як розбудувати цю категорію покупок
  • Правила розташування товарів
  • Мерчандайзинг
  • Вплив супровідних продуктів
  • Зовнішня і внутрішня комунікації
  • Вплив на почуття клієнта
  • Суть та принципи створення книги стандартів ВМ
  • Шлях покупців у магазині. Контроль трафіку клієнтів
  • Кейси – приклади рішень з різних країн та галузей
ДЕНЬ 2
Унікальна мультидисциплінарна спринт-подорож по рітейл-точках різного масштабу та з різними категоріями продуктів: харчування, мода, інтер'єри, флористика тощо.

  • Перевірка теорії та практики (воркшоп у торговельному центрі)
  • Аналіз споживачів та ВМ стандартів у вибраних торговельних точках
  • Особливості викладки і розміщення товару в різних видах рітейлу
  • Робота учасників у групах, воркшоп: розробка комунікаційної стратегії, з урахуванням маркетингових особливостей покупців та візуального мерчандайзингу конкретного магазину
Спікерки
  • Аґнешка Качмарек
    Бізнес-трансформатор / CX-стратег / ВМ-експерт / Доктор економічних наук
    Область наукових інтересів:
    значення цінностей для користувача / поведінка клієнта / клієнтський досвід.

    Досвідчений та відомий експерт у  галузі візуального мерчандайзингу. Для створення бізнес-стратегій для роздрібної торгівлі вона використовує методологію FutureS Thinking™. Зокрема досліджує, як змінюється зараз базова клієнтська потреба «покупки» на бажання «отримати досвід».

    Координувала процеси, пов'язані зі зміною візуальних стандартів для компаній у фінансовій, швейній, взуттєвій, фармацевтичній, ресторанній галузях та у галузі товарів широкого вжитку.

    Працює з ключовими менеджерами компаній над процесами, пов'язаними із розробкою нових стратегічних поглядів, а також допомагає управлінським командам пройти процеси трансформації організації.

    Розробляє стратегічні карти відповідно до цілей компанії та допомагає розподіленню сфер відповідальності між окремими членами команди.

    Займається вибором маркетингових інструментів для створення зовнішніх та внутрішніх систем комунікацій.


  • Марія Хес
    Сервіс-дизайнер, спеціаліст ВМ
    Спеціалізується на розробці рішень, заснованих на цінностях користувачів.

    Проектує клієнтський досвід як складову нових продуктів промислової та діджитал галузей.

    Спираючись на ціннісні та емоційні потреби клієнтів, створює рішення, що враховують одночасно тренди, досвід бренду та бізнес-цілі компанії.

    Сфера головних професійних інтересів: створення інноваційних рішень, орієнтованих на людей та їх часто приховані та несвідомі потреби.
Цей проект фінансується ЄС у рамках ініціативи EU4Business та підтримується ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні | #ЄБРР | #EU4Business |
Якщо у вас виникли питання, зв'яжіться з нами:
З питань партнерства
Ольга Яценко

oy@creapro.ua
+380 67 239 60 06
З питань участі
Тетяна Стахівська

ts@creapro.ua
+380 67 320 18 69
Photo by Shifaaz
Photo by Mike
Photo by Jason
Досліджуємо майбутнє разом!