Область наукових інтересів:
значення цінностей для користувача / поведінка клієнта / клієнтський досвід.
Досвідчений та відомий експерт у галузі візуального мерчандайзингу. Для створення бізнес-стратегій для роздрібної торгівлі вона використовує методологію FutureS Thinking™. Зокрема досліджує, як змінюється зараз базова клієнтська потреба «покупки» на бажання «отримати досвід».
Координувала процеси, пов'язані зі зміною візуальних стандартів для компаній у фінансовій, швейній, взуттєвій, фармацевтичній, ресторанній галузях та у галузі товарів широкого вжитку.
Працює з ключовими менеджерами компаній над процесами, пов'язаними із розробкою нових стратегічних поглядів, а також допомагає управлінським командам пройти процеси трансформації організації.
Розробляє стратегічні карти відповідно до цілей компанії та допомагає розподіленню сфер відповідальності між окремими членами команди.
Займається вибором маркетингових інструментів для створення зовнішніх та внутрішніх систем комунікацій.